Patrizia Pepe firma odzieżowa. Na całym świecie Włochy są synonimem sztuki, a wiesz, Florencja jest jednym z tych miast, w których piękno jest wdychane na każdym kroku, od małych sklepów po duże przestrzenie architektoniczne. Życie każdego dnia zanurzone w pięknie jest stymulującą okazją, która pozwala rozwinąć poczucie wrodzonego smaku. Nic więc dziwnego, że wielu z najbardziej lubianych projektantów na świecie to mieszkańcy Florencji.
Mówiąc o projektantach mody, jesteśmy przyzwyczajeni do myślenia, że wszystkie duże firmy w świecie mody to starożytne maisonony, ale są też pewne młode rzeczywistości, które przetarły się przez stosunkowo niedawne czasy. Jednym z nich jest dom Patrizii Pepe, znanej na całym świecie z efektownego, minimalistycznego i dynamicznego prêt-à-porter.
Firma została założona w 1993 roku przez Patrizię Bambi i jej męża Claudio Orreę. Jest to przedsiębiorczy projekt firmy Tessilform, toskańskiej firmy, która powstała w celu połączenia klasycznego włoskiego stylu z bardziej żywym i błyszczącym podejściem, stąd nazwa Pepe „pieprz”.
Dzięki skrupulatnej dbałości o szczegóły oraz eleganckiej i bardzo rozpoznawalnej sylwetce, ubrania i akcesoria Patrizia Pepe firma odzieżowa stają się w ciągu zaledwie kilku lat kultowymi i oryginalnymi ubraniami; poszukiwany najpierw w całej Europie, a potem na całym świecie, jednocześnie podbijając gwiazdy międzynarodowej sławy muzycznej, takie jak Britney Spears, Katy Perry i Dua Lipa, wybrane jako świadectwo kampanii FW17-18 i SS18.
Pomyśl o tym, mówimy o marce, która w niespełna 25 lat zdołała osiągnąć roczne obroty w wysokości 130 mln euro, z czego prawie połowę wyprodukowano na rynku zagranicznym, z niepowstrzymaną ekspansją detaliczną. Patrizia Pepe, prawdziwa ambasador marki Made in Italy na świecie, to marka podlegająca ciągłej ewolucji: w 2005 roku została wprowadzona pierwsza kolekcja męska, aw 2007 linia dziecięca. Ale to nie wszystko! W 2011 roku Patrizia Pepe zadebiutowała w strojach plażowych, natomiast w 2014 roku zaprezentowano linię akcesoriów, a ostatnio marka inwestuje w kolekcję obuwia, prezentowaną z dużym sukcesem w 2016 roku na Pitti Uomo.
Patrizia Bambi, która określa siebie jako „kobietę z rockową duszą”, potrafiła stworzyć współczesny i oryginalny styl, dla kobiet i mężczyzn zawsze w zgodzie z duchem czasu; klienci mogą poprosić o spersonalizowane porady modowe i robić zakupy online za pośrednictwem platformy internetowej „sklep”, uruchomionej przez Patrizia Pepe firma odzieżowa w 2009 roku.
Ta marka Bambi and Orrea to prawdziwa nowoczesna bajka, która daje nam wspaniałą lekcję: w modzie, a także w sztuce inspirowanie się pięknem jest zwycięską kartą. A we Florencji piękno jest wszędzie!
Historia Marki – Patrizia Pepe firma odzieżowa
Pasja Patrizii Bambi (dyrektor kreatywnej) połączona z duchem przedsiębiorczości Claudio Orrei (prezesa), doprowadziła do powstania Patrizia Pepe firma odzieżowa. Florencja, 1993. Nazwa „Pepe” została natychmiast utożsamiana z lekceważącą zmysłowością, utworzoną z kontrastów i przeciwieństw. Od tego momentu kobiety mogą teraz rozpoznać się w marce, która płynnie łączy codzienną praktyczność z przepychem we wszystkich ważnych chwilach, od rana do wieczora, dzięki podwójnej wszechstronności kolekcji i krojowi sylwetce. Powstaje nowa idea kobiety, naszej kobiety: zmysłowej, lekceważącej, odważnej i samoświadomej. Świadoma własnego ciała, dąży do holistycznej wizji dobrego samopoczucia. Ironiczna i miejska, uwielbia eksperymentować. Wywiera silnego, niezależnego ducha i jest idealistką. W krótkim czasie Patrizia Pepe udowodniła, że jest w stanie stworzyć kultową odzież o niepodważalnej oryginalności, rozpoznawalnej i docenianej przez lata.
Istota marki – Patrizia Pepe firma odzieżowa
Jesienią i zimą 2012 marka zaprezentowała światu swoją cenną pieczęć, która uosabia ekskluzywną stylistykę i jakość wszystkich produktów Patrizia Pepe firma odzieżowa: symbol Fly. Sylwetka owada przechodzi ultranowoczesną reinterpretację i staje się ikonicznym symbolem. Niemożliwe, żeby pozostał niezauważony. Lekki, zaciekły i odważny. Podobnie jak osobista wizja rzeczy Patrizii Bambi. Dziś marka podąża swoją drogą, koncentrując się na dostarczaniu zintegrowanych i angażujących doświadczeń, których oczekują klienci. Off-line i On-line są ze sobą ściśle powiązane, marka dąży do realizacji wielokanałowej strategii cyfrowej, aby sprostać – a nawet przewyższyć – zmieniające się potrzeby klientów.
Siedziba Patrizia Pepe firma odzieżowa
Siedziba firmy we Florencji jest niezbędna w projektowaniu, ale starannie wykończona. Jasne i kolorowe, przyjazne dla użytkownika przestrzenie przekazują pozytywną energię zarówno gościom, jak i tym, którzy na co dzień tam pracują. Przyjazną atmosferę sprzyja hojnemu zapleczu siłowni i kuchni, z których mogą korzystać wszyscy pracownicy firmy. Celem firmy jest zapewnienie przyjemnego miejsca pracy, które jest jednocześnie źródłem inspiracji.
Sklepy – Patrizia Pepe firma odzieżowa
Wprowadzona we wrześniu 2019 r. Nowa koncepcja sklepu „Glam Rhapsody” ujawnia całkowicie odnowiony wizerunek i zupełnie nowe doświadczenia zakupowe. Atmosfera klubowa obejmuje i wzmacnia kolekcje, wykorzystując mieszanki materiałów, ultranowoczesne kontrasty i atrakcyjne wizualnie formy. Duża stroboskopowa sfera, która schodzi z sufitu, przywraca efekt klubowy, który przeplata się z akcentami zieleni i dotykowym ciepłem aksamitu. „Mucha”, kultowy element Patrizia Pepe, został ponownie zinterpretowany w nowych odmianach światła neonowego.
Dodaj komentarz