Bonprix


Warning: file_put_contents(/home/platne/serwer79664/public_html/highstyle.pl/wp-content/uploads/cache/premmerce_filter/51d53bd63ada1e9cc104d071c776fc803.6): Failed to open stream: Disk quota exceeded in /home/platne/serwer79664/public_html/highstyle.pl/wp-content/plugins/premmerce-woocommerce-product-filter-premium/src/Cache/Cache.php on line 59

Warning: file_put_contents(/home/platne/serwer79664/public_html/highstyle.pl/wp-content/uploads/cache/premmerce_filter/f6c13f1df49acfa15fe375f2e07584143.6): Failed to open stream: Disk quota exceeded in /home/platne/serwer79664/public_html/highstyle.pl/wp-content/plugins/premmerce-woocommerce-product-filter-premium/src/Cache/Cache.php on line 59

3 Products

Filtry
    Filtruj po cenie
    Marka
    Kolor
    Rozmiar

Bonprix | Jeśli pomyślisz o tym, co detaliści „odkrywają” na nowo branżę modową, a także przewodzą w erze omnichannel, prawdopodobnie wspomnisz o Zarze, Nike, H&M… i kilku niszowych graczach, takich jak Everlane, Bonobos, Goop czy Rent the Runway. Niektórzy mogą wspomnieć o Amazon, ale Amazon Fashion ma jeszcze miejsce na ulepszenia… Firmy te wykraczają poza sprzedaż produktów, a ich propozycja wartości obejmuje cyfrowe podejście zorientowane na klienta, innowacje, wyselekcjonowane doświadczenie i zrównoważony rozwój. Bonprix prawdopodobnie nie znajduje się w przeciętnym „top of mind”.

O Bonprix

Bonprix została założona w Hamburgu (Niemcy) w 1986 roku jako firma wysyłkowa specjalizująca się w odzieży i przekształciła się w sprzedawcę wielokanałowego, w tym online, drukowane katalogi i sklepy stacjonarne. Jako spółka zależna Otto Group, firma działa w 30 krajach w Europie, Rosji, Ameryce Północnej i Południowej. W 2018 roku wygenerowano przychody w wysokości 1,56 mld euro, a handel elektroniczny stanowi około 80% przychodów. Firma oferuje szeroką gamę stylów i rozmiarów, w tym odzież damską, męską, dziecięcą, akcesoria, tekstylia domowe i aranżację wnętrz w 5 markach prywatnych: bpc, bpc selection, BODYFLIRT, RAINBOW i John Baner. Asortyment jest odświeżany co miesiąc, a jego propozycja wartości to „moda o wyjątkowej wartości do ceny” (podobnie jak Primark).

Fashion Connect

Bonprix otworzył pilotażowy sklep wielokanałowy w Hamburgu (Moenckebergstrasse 11) z jasnym celem: dostarczenie cyfrowych doświadczeń zakupowych. W nowym sklepie znajduje się bar z modą, inteligentne przymierzalnie (technologia RFID, która automatycznie aktualizuje zawartość koszyka w aplikacji), kasy samoobsługowe i płatność przez aplikację… Sklep w dobie technologii modowej czy fashtech.

Doświadczenie klienta

W artykule o Innovative Customer Experience in NYC skomentowano, które sklepy wyróżniają się doświadczeniem klienta i dlaczego. W tym przypadku sklep Bonprix w Hamburgu prezentuje modną podłogę, przypominającą salon. Daleko od magazynowania zapasów i prezentowania wszystkich rozmiarów, każda pojedyncza odzież i akcesoria są prezentowane jako część światów stylu Bonprix. Koncepcja „fashion connect” jest skierowana do gustujących w stylu kobiet w wieku 30+ i obejmuje popularne produkty młodszych, bardziej modnych marek Bodyflirt i Rainbow. W tym nowym sklepie koncepcyjnym każdy przedmiot ma własny kod QR. Klienci skanują kod, aby dodać go do koszyka. Następnie udaj się do przymierzalni lub wybierz opcję „Kup teraz”, aby zapłacić bez przymierzania. W przypadku, gdy klient chce przymierzyć ubranie, może poczekać z drinkiem w „modowym barze”, podczas gdy sprzedawcy przygotują „zamówienie”. Podobny proces ma miejsce w Flight Club, kiedy sprzedawcy pytają Cię o Twój rozmiar, a następnie siedzisz i czekasz na niego. Ale nie ma cyfrowego doświadczenia ani baru…

Innowacyjna marka

Innowacyjne jest również doświadczenie w przymierzalni. Po przygotowaniu wszystkiego klient zostaje zaproszony do swojej osobistej przymierzalni. Wielkość przymierzalni jest powyżej średniej, pomieszczenia są dobrze wentylowane i oferują do wyboru cztery nastrojowe ustawienia oświetlenia. Duży ekran wyświetla zawartość aplikacji bonprix i pokazuje kolejne kroki. Jeśli klientka potrzebuje innego rozmiaru lub porady asystenta mody, może zamówić go bezpośrednio do swojej przymierzalni. Inni sprzedawcy detaliczni stawiają na innowacje i mają podobne podejście do obsługi klienta cyfrowego, jak Rebecca Minkoff. Różnica polega na tym, że Rebecca Minkoff sprzedaje koszulki za 70 €, a Bonprix za 10 €. Tak więc sprzedawca detaliczny na rynku masowym oferuje klientom „podobne” doświadczenia niż marka luksusowa w przystępnej cenie (obsługa klienta byłaby inna). To przykład tego, jak czysty gracz używa cegieł do testowania swoich produktów, optymalizacji asortymentu i zbliżania się do klienta podczas świadczenia usługi. „Fashion Connect” działa jak wyskakujący sklep, hałasując i dostarczając świeże i zmysłowe doznania modowe. Bonprix jest wyraźnym konkurentem Amazon Fashion, ale ma większe doświadczenie, zarówno online, jak i offline.